Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Wilson Larry
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
starting your own business Pros and Cons to Business ownership Characteristics of a Successful Entrepreneur Assessing Your Business Feasibiliry Legal and Accounting Considerations Business Name and Registration Type Liability and Contracrs Regulatory Compliance Employees What Plan Is fught For My Business? morkefing Key MarketingTerms Ten Common Marketing Mistakes THE smoll business PLANNER The Marketing Planning Process Target Marketing - Understanding Customer Needs Positioning Product, Price, Place Sales Promotion, Publicity and Public Relations Advertising The Database _ Managing ńe Marketing Effort The Marketing Budget and Media Plan Personal Selling Customer Service finance Financial Management Bookkeeping Basics Understanding Financial Statements Setting Goals and Measuring Results. Extending Credit and Receivables Management operations Operational Activities Creating Effective 'Web Sites Employee Relations Contingenry Planning
Sygnatura czytelni BMW: XIII 26 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z 8837 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności